Title Image

چکش های هیدرولیکی ام اس بی

پارسیان محور جاوید / چکش های هیدرولیکی ام اس بی
چکش هیدرولیکی پکوتک

چکش هیدرولیکی  همیشه بر روی بیل مکانیکی نصب می گردد. این چکش که در بعضی اوقات پیکور نیز نامیده می شود، توانایی تخریب بسیار بالا را دارد تا جایی که هر گونه سنگ طبیعی و مصنوعی را تخریب می کند و معمولا برای تخریب در ساختمان ها استفاده می گردد.

نحوه کار این محصول به این شکل است که، با فشار روغن هیدرولیکی که در پشت آن قرار دارد، به صورت دارکوبی شکل به نقطه هدف ضربه وارد کرده و با توجه به سختی هدف شدت و سرعت ضربه را تغییر می دهد.

چکش هیدرولیکی نصب شده بر روی بیل مکانیکی با حرکت پیستون و ضربه زدن به قلم پیکور ، نیرویی آنی به سنگ ، بتن و یا هر جسم سخت دیگری وارد می‌کند و باعث تخریب آن می‌شود.

حرکت پیستون در سیلندر توسط روغن هیدرولیک که به وسیله شیلنگ‌های هیدرولیکی از بیل مکانیکی منتقل می‌شود انجام می‌گیرد. به این صورت که روغن هیدرولیک به قسمت جلویی پیستون منتقل شده و باعث میشود پیستون به طرف بالا حرکت کند. وقتی پیستون به بالاترین نقطه‌ی مشخص شده می‌رسد، روغن از طریق کانال‌های تعبیه شده به ریگلاتور منتقل می‌شود.

ریگلاتور نیز مسیر روغن هیدرولیک که جلوی پیستون است و باعث بالا رفتن پیستون می‌شود و روغن هیدرولیک را با سرعت به پشت پیستون هدایت می‌کند که باعث پایین آمدن پیستون به صورت آنی و ضربه زدن به قلم پیکور می‌شود.

چکش های هیدرولیکی (پیکور) به منظور های مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن.

چکش هیدرولیکی وسیله ای است که بر روی بیل های مکانیکی،  گاه برای مصارف خاص بر روی وسایلی که بدین منظور ساخته شده اند، نصب می گردد و

.از هیدرولیک چکش هیدرولیکی، انرژی مورد نیاز را کسب می کند

کاربرد چکش هیدرولیکی (پیکور) برای حفاری در سنگ های بدون درز و شکاف دارای مقاومت کم و یا در سنگ های دارای مقاومت فشاری بالا و شدیدا درز دار، مقرون به صرفه است ودر حفاری تونل های معدنی و غیر معدنی چکش هیدرولیکی کاربرد فراوانی دارد

چکش هیدرولیکی (پیکور) به ویژه در مناطق شهری و تونل هایی که در آنها آتشباری خطر آفرین یا بدلیل موارد ایمنی و زیست محیطی ممنوع  و یا محدود می باشد کاربرد بالایی دارد. همچنین در مواقعی که تکنولوژی آتشباری، مواد و مصالح آن و مهارت لازم به راحتی در دسترس نباشد استفاده از چکش هیدرولیکی (پیکور) برای حفاری کاربرد ویژه ای دارد

: موارد استفاده از چکش هیدرولیکی (پیکور)

: چکش های هیدرولیکی (پیکور) به منظور های مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد

شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن

دو مورد مهم در انتخاب چکش های هیدرولیکی (پیکور) برای بیل های مکانیکی

نصب هر چکش هیدرولیکی بر روی بیل مکانیکی نیاز به بررسی این دو پارامتر عمده دارد

وزن چکش هیدرولیکی (پیکور) برای تعادل بیل مکانیکی

ظرفیت پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی برای تامین انرژی مورد نیاز چکش هیدرولیکی

چکش هیدرولیکی ام اس بی MSB
 MSB چکش های هیدرولیکی ام اس بی
ساخت کره جنوبی

شرکت ام اس بی (MSB) به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر چکش های هیدرولیکی (پیکور) و سایر تجهیزات جانبی انواع بیل های مکانیکی در سراسر جهان و یکی از شرکت های پیشرو در تولید انواع چکش هیدرولیکی (پیکور) و تجهیزات جانبی در کره جنوبی شناخته میشود.

تجربه بیش از دو دهه در طراحی و تولید پیشرفه ترین چکشها، ثبت بیش از 14 حق اختراع انحصاری در بکارگیری همزمان گاز و هیدرولیک در تولید چکش، دریافت گواهینامه معتبر CE جهت واردات محصولات به کشورهای عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا، با تکنولوژی و استاندارد روز اروپا، صادرات به بیش از 50 کشور در سراسر جهان، دلایل محکمی بر تایید کیفیت فوق العاده بالای تمامی محصولات شرکت ام اس بی (MSB) میباشد.

چکش های هیدرولیکی سری AT ( فول هیدرولیک با طراحی پیشرفته )، چکش های هیدرولیک سری MS ( فول هیدرولیک) و همچنین سری SAGA ( گاز هیدرولیک ) و همچنین بالغ بر 12 سری دیگر از تجهیزات جانبی بیل های مکانیکی، شرکت ام اس بی MSB در صدر تولید کنندگان این گونه محصولات قرار داده است.

طیف گسترده محصولات، راندمان بالای خط تولید، ارایه خدمات پس از فروش در سراسر جهان از طریق نمایندگان فروش، مشتری مداری و نیز تغییر مشخصات فنی در طراحی محصولات بنا به درخواست مشتری، از جمله اقدامات شرکت ام اس بی MSB در پشتیبانی محصولات خود در سراسر جهان میباشد.

MSB hammer
چکش های هیدرولیکی ام اس بی MSB
سری AT

چکش هیدرولیکی سری AT قدرتمند ترین سری چکش هیدرولیکی شرکت ام اس بی MSB  طراحی شده جهت استفاده در معادن سنگ با قدرت تخریب بسیار بالا.

طراحی منحصر به فرد این چکش هیدرولیکی باعث سهولت در بازدید و تعمیرات دوره ای است که هر شش ماه یکبار برای کم کردن هزینه های استهلاک باید انجام شود این چکش هیدرولیکی در سایزهای AT30  با وزن 2600 کیلوگرم با قطر قلم 150 میلی متر مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 28 تا  40 تن میباشد و همینطور سری AT35 با وزن 3200 کیلوگرم با قطر 165 میلی متر مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 30 تا 45 تن میباشد و همینطورسری AT45 با وزن 3750 کیلوگرم با قطر قلم 175 میلی متر مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 40 تا 55 تن میباشد.

چکش هیدرولیکی
چکش های هیدرولیکی ام اس بی MSB
سری MS

چکش های هیدرولیکی سری MS همانند سری AT فول هیدرولیک بوده و بسیار قدرتمند و قدرت تخریب بسیار بالایی دارند. تنها تفاوت سری MS با سری AT در سایز و اندازه آن میباشد که مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی کوچکتر میباشد.

این چکش هیدرولیکی در سایز های مختلف توسط شرکت MSB تولید شده ولی فقط سری MS 600H با وزن 1734 کیلوگرم و قطر قلم 130 میلی متر و مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 28 تا 40 تن میباشد وارد کشور شده است.

چکش هیدرولیکی
چکش های هیدرولیکی ام اس بی MSB
سری SAGA

و بالاخره چکش هیدرولیکی MSB سری SAGA پر فروش ترین سری چکش هیدرولیکی شرکت ام اس بی MSB  در ایران. این سری چکش هیدرولیکی در دو مدل کاور باز و کاور بسته عرضه شده است  طراحی بسیار ساده و مناسب برای انجام بازدیدهای دوره ای و تعمیرات دارد.

این چکش هیدرولیکی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و در بازار ایران عرضه شده که سری کوچک SAGA 50HS  آن مناسب نصب بر روی مینی بیل مکانیکی و باکت میباشد با قطر قلم 68 و وزن 295 کیلوگرم و سری  SAGA 180HS با وزن 1325 کیلوگرم و قطر قلم 120 میلی متر و قابل نصب بر روی بیل مکانیکی 15 تا 20 تن سری SAGA 200H/HS با وزن 1730 کیلوگرم و قطر قلم 135 میلی متر مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 18 تا 25 تن و سری SAGA 300H/HS  با وزن 2340 کیلوگرم و قطر قلم 150 میلی متر و مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 27 تا 33 تن و سری SAGA 400H/HS با وزن 3090 کیلوگرم و قطر قلم 160 میلی متر و مناسب نصب بر روی بیل مکانیکی 36 تا 45 تن میباشد.

چکش هیدرولیکی پیکور وسیله ای است که بر روی بیل های مکانیکی،  و گاه برای مصارف خاص بر روی وسایلی که بدین منظور ساخته شده اند، نصب می گردد و

از هیدرولیک همان وسیله ، انرژی مورد نیاز را کسب می کند.

کاربرد این چکش هیدرولیکی پیکور برای حفاری در سنگ های بدون درز و شکاف دارای مقاومت کم و یا در سنگ های دارای مقاومت فشاری بالا و شدید درز دار، مقرون به صرفه است و چکش هیدرولیکی در حفاری تونل های معدنی و غیر معدنی کاربرد فراوانی دارد.

چکش هیدرولیکی (پیکور) به ویژه در مناطق شهری و تونل هایی که در آنها آتشباری خطر آفرین یا بدلیل موارد ایمنی و زیست محیطی ممنوع  و یا محدود می باشد کاربرد بالایی دارد. همچنین در مواقعی که تکنولوژی آتشباری، مواد و مصالح آن و مهارت لازم به راحتی در دسترس نباشد استفاده از چکش هیدرولیکی برای حفاری کاربرد ویژه ای دارد.

موارد استفاده از چکش هیدرولیکی (پیکور):

چکش های هیدرولیکی (پیکور)  به منظور های مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن

دو مورد مهم در انتخاب چکش های هیدرولیکی (پیکور) برای بیل های مکانیکی

نصب هر چکش هیدرولیکی بر روی بیل مکانیکی نیاز به بررسی این دو پارامتر عمده دارد

وزن چکش هیدرولیکی برای تعادل بیل مکانیکی

ظرفیت پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی برای تامین انرژی مورد نیاز چکش هیدرولیکی

 (MSB) ام اس بی ، (POQUTEC) با توجه به کارکرد خوب و مقاومت بالای چکشهای هیدرولیکی پوکوتک

 پارسیان محور نمایندگی انحصاری چکش هیدرولیکی پوکوتک کره و نمایندگی رسمی  (SOOSAN) سوسان ،

. چکش هیدرولیکی ام اس بی کره و نمایندگی فروش چکش هیدرولیکی سوسان را با ضمانت و گارانتی در ایران دارد.

روغن در چکش جهت به حداقل رساندن استهلاک قطعات چکش ، پیشرو بودن این برند در بین سایر تولید کنندگان

به معنای انطباق محصول با استانداردهای تعریف شده جهت  CE و رقبا بوده مضافا اینکه دریافت گواهینامه معتبر

واردات به کشورهای عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا برای تمامی تولیدات ، ضمن تایید کیفیت بالای تولیدات این شرکت

کره جنوبی به بیش از 50 کشور در سر تا سر MSB  باعث شده تا هم اینک محصولات مختلف شرکت

جهان صادر شود.

 MSB بعضی از خصوصیات چکش های هیدرولیکی

ــ ایجاد حداکثر انطباق با بیل حمل  کننده با استفاده از سیستم تنظیم جریان در چکش

ــ سری کم صدا ، مناسب کار در محیط های بسته و شهری

ــ قابل عرضه در دو مدل با براکت (پوسته) بسته و باز

ــ قدرت ضربات بالا در مقایسه با چکش های موجود در بازار

ــ طراحی ویژه بوش جهت جلوگیری از آسیب دیدگی بدنه چکش و همچنین سهولت تعویض با حداقل امکانات

چکش هیدرولیکی MSB
MSB SAGAفروش چکش هیدرولیکی  200

 

به صورت نقد واقساط

باگارانتی وضمانت ومناسبترین قیمت

جهت خرید واطلاع از قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-65833204

(MSB)

جدول مشخصات فنی چکش های هیدرولیکی ام اس بی سری متوسط و بزرگ
فروش قطعات چکشهای هیدرولیکی پوکوتک ، ام اس بی ، سوسان
تعمیرات انواع چکشهای هیدرولیکی
انواع قلم الماسه ، تبری ، نوک تیز و ضد سایش
سیل کیت در مدلهای گوناگون
انواع بوش سر و داخلی چکش
انواع پین کتابی و مدادی
لاستیک دیافراگم
قبول سفارشات ساخت تمامی قطعات چکشهای هیدرولیکی